مرکز خرید چمن مصنوعی مناسب بالکن در اصفهان

امروزه به دلیل مصرف کمتر آب، استفاده از چمن مصنوعی افزایش یافته است و خریداران این محصول به دنبال باکیفیت ترین نوع آن هستند. چمن مصنوعی برای کاربرد های مختلف استفاده می شود که از جمله می توان به بالکن اشاره کرد. چمن مصنوعی مناسب بالکن برای ایجاد فضایی طبیعی که در برابر گرما و سرما نیز مقاوم باشد؛ بسیار عالیست. اصفهان از مراکز تولید چمن مصنوعی با دوام و طول عمر بالاست که می توانید از طریق این مجموعه تولیدی سفارش دهید.

مرکز خرید چمن مصنوعی مناسب بالکن در اصفهان

ایده های ناب برای بالکن با چمن مصنوعی

ایده های ناب برای بالکن با چمن مصنوعیتراس ها و یا بالکن ها در آپارتمان های مختلف، بخشی از ساختمان است که اگر به خوبی از آن استفاده شود به بهترین قسمت آپارتمان تبدیل خواهد شد.

اما چگونه امکان پذیر است؟

اگر می خواهید بالکن منزل خود را با انواع چمن مصنوعی به فضایی بی نظیر تبدیل کنید؛ با ما همراه باشید تا با ایده های ناب آشنا شوید.

نباید اندازه تراس و بالکن محدودیتی برای شما ایجاد کند. چرا که شما هم در بالکن های بزرگ و هم کوچک به راحتی می توانید از چمن مصنوعی استفاده کنید و آن را به فضایی دنج برای خود تبدیل کنید. اما شما با به کارگیری ایده های ناب، می توانید بهترین طراحی ها را برای چمن مصنوعی بالکن انجام دهید.

شما همراه با چمن مصنوعی می توانید چیدمان عالی را هم در بالکن ایجاد کنید. یعنی علاوه بر چمن مصنوعی با تهیه مبلمان مناسب، فضایی ایده آل ایجاد نمایید.

شاید با خود بگویید این تنها برای بالکن های بزرگ امکان پذیر است. اما باید بدانید که برای بالکن های کوچک می توانید با میز و صندلی های تاشو بهترین چیدمان را ایجاد کنید.

یک ایده دیگر برای باز دیده شدن فضای بالکن استفاده از نرده و شیشه به جای دیوار است. این گونه طرح ها اغلب برای ایجاد فضایی مدرن بسیار به کار می آید.

البته طرح های هندسی که می توان با چمن مصنوعی در بالکن یا تراس ایجاد کرد بسیار جذاب است. استفاده از گل های طبیعی روی چمن مصنوعی می تواند فضایی طبیعی تری ایجاد کند.

جهت مشاوره های تخصصی تر با کارشناس مجموعه ارتباط بگیرید.

چمن مصنوعی بالکن و انواع مختلف آن

چمن مصنوعی بالکن برای ایجاد فضا های گوناگون، در انواع مختلف تولید می شود. شما می توانید با توجه به سلیقه خود هر کدام را انتخاب کنید. در این بخش به طور کامل انواع آن را شرح خواهیم داد.

  1. چمن مصنوعی با الیاف کوتاه
  2. چمن مصنوعی با الیاف بلند

چمن مصنوعی با الیاف کوتاه همانند موکت سبز است و قیمت های خاص خود را دارد. البته مزایای این نوع از چمن مصنوعی، تمیز کردن راحت آن و همچنین رفت و آمد راحت تر بدون کفش روی آن است.

اما چمن مصنوعی با الیاف بلند که سایز آن بین 15 تا 25 میلیمتر است؛ نزدیک ترین چمن مصنوعی به انواع چمن طبیعی است. نرمی و لطافت این نوع از چمن ها بسیار از افراد را جذی می کند. برای بالکن هتی بزرگ بهترین انتخاب، چمن مصنوعی با الیاف بلند است چرا که یک منظره واقعی را ایجاد می کند.

شما برای تمیز کردن راحت این نوع از چمن مصنوعی می توانید از جارو برقی استفاده کنید.

امروزه برای دکوراسیون بالکن و حیاط چمن مصنوعی بسیار کاربرد دارد.

چمن مصنوعی از لحاظ رنگ هم انواع مختلفی دارد. از رنگ سبز روشن تا تیره برای استفاده در بالکن و حیاط تولید می شود. حتی شما می توانید رنگ های فانتزی خاص را نیز سفارش دهید.

بهترین رنگ برای بالکن، به سلیقه شماست و هر رنگی که با آن احساس آرامش می کنید.

راهنمای خرید چمن مصنوعی وکاربرد های مختلف

راهنمای خرید چمن مصنوعی وکاربرد های مختلفآیا چمن مصنوعی فقط برای زمین فوتبال کاربرد دارد؟

برخی ها بر این باورند که چمن مصنوعی فقط برای زمین فوتبال استفاده دارد؛ در صورتی که چنین نیست و از چمن مصنوعی به عنوان کفپوش در مکان های مختلف استفاده می شود. انواع کاربرد چمن مصنوعی به طور کلی، به شرح زیر است.

  1. زمین های ورزشی
  2. زمین بازی
  3. باشگاه های ورزشی
  4. پارک
  5. تزئین پنت هاوس
  6. بلوار ها
  7. حیاط منزل
  8. بالکن
  9. زمین بازی کودکان
  10. اطراف استخر
  11. پشت بام
  12. فضای کارخانه ها
  13. محوطه مجتمع مسکونی
  14. و…

پس می توان گفت استفاده از چمن مصنوعی، از زمین های فوتبال به مراکز تجاری و مسکونی نیز رسیده است.

طبیعتا این محصول با توجه به کاربرد های مختلف، دارای انواع مختلفی نیز است. که این تنوع با توجه به نیازی که در جامعه وجود دارد؛ ایجاد می شود.

مزایای چمن مصنوعی چیست که امروزه به جای چمن طبیعی از آن استفاده می شود؟

  • حذف هزینه هایی مانند کاشت چمن و همچنین آبیاری
  • یکنواختی سطح زمین
  • مقاومت بالا در برابر عوامل مختلف مانند شرایط آب و هوایی در فصول مختلف
  • صرفه جویی در هزینه ها
  • و…

چه نکاتی را باید حین خرید چمن مصنوعی رعایت کنیم؟

نکات مهمی که باید در خرید چمن مصنوعی به آن دقت زیادی داشته باشید؛ عوامل متعددی را شامل می شود. از جمله:

  • رنگ چمن مصنوعی
  • ارتفاع الیاف
  • نرمی یا زبری
  • ارتفاع چمن
  • نوع چمن
  • تراکم چمن
  • ساختار الیاف
  • و…

البته علاوه بر این موارد، مکانی که قرار است چمن مصنوعی برای آن بخش استفاده شود نیز مد نظر قرار گرفته شود. ویژگی های ظاهری از دیگر عواملی است که حین خرید باید به آن توجه داشته باشید.
با تمامی موارد گفته شده، خواهید توانست بهترین چمن مصنوعی برای کاربرد های مختلف را خریداری کنید.

قیمت چمن مصنوعی برای بالکن

انواع چمن مصنوعی در جنس و مدل های متنوع تولید می شود که هر کدام قیمت خاص خود را دارد. از جمله عواملی که در قیمت گذاری چمن مصنوعی تاثیرگذار است می توان به تراکم نخ های اشاره کرد.

چمن های مصنوعی از لحاظ تراکم الیاف یا نخ، دارای انواع زیر است.

  1. چمن مصنوعی با ارتفاع کم و تراکم بالا
  2. چمن مصنوعی با ارتفاع کم و تراکم پایین
  3. چمن با ارتفاع بلند و تراکم بالا
  4. چمن با ارتفاع بالا و تراکم کم

اگر تراکم چمن مصنوعی کم باشد به مراتب قیمت آن نیز پایین خواهد بود. اما اگر تراکم الیاف آن بالا باشد؛ بدون شک کیفیت و قیمت آن نیز بالا خواهد بود.

رنگ یکی دیگر از مواردی است که در قیمت نهایی آن تاثیر دارد. رنگ های تیره تر در چمن مصنوعی، قیمت بالایی دارد.

البته گفتنی است حین خرید به قد، ارتفاع و وزن چمن مصنوعی نیز دقت کنید.

نرمی و زبری از موارد مهمی است که در قیمت چمن مصنوعی بسیار تاثیرگذار است. اغلب خریداران چمن مصنوعی برای کاربرد های مختلف، به دنبال محصولی با کیفیت بالا هستند. چمن هایی که دارای نرمی بیشتری هستند؛ اغلب باکیفیت بوده و قیمت بالاتری هم دارند. البته طول عمر بالا نیز از ویژگی های این محصولات به شمار می رود. از انواع چمن هایی که برای بالکن امروزه فروش بالایی دارند؛ چمن مصنوعی تزئینی بالکن می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما