مرکز توزیع روفرشی کشدار ترمه

با توجه به تاریخچه بافت ترمه در استان یزد و به دلیل سنتی بودن ترمه مراکز بافت و توزیع روفرشی بصورت فعال در شهر یزد و برخی استانهای همجوار می باشند . ترمه به دلیل قیمت بالا از آن به عنوان رومیزی ، تابلو ، و…در بازار دیده میشود و طرف داران خاص خود را دارد.  در اصل روفرشی یک پارچه است که در ضخامت های مختلف برای جلوگیری از خراب شدن فرش بکار می رود و در بعضی موارد عیوب فرش را می پوشاند.  روفرشی کشدار ترمه یکی از محصولات جدید است که با استفاده جنس پارچه ترمه و دستگاه های تولید روفرشی تهیه می شود .

مرکز توزیع روفرشی کشدار ترمه

روفرشی ترمه نشانگر اصالت ایرانی است

روفرشی ترمه نشانگر اصالت ایرانی است

جایگاه ویژه ترمه در صنایع دستی و به وجود آوردن طرح ها و نقش های ویژه و خاص و استفاده از نخ های خاص مثل ابریشم باعث شده که ارائه آن در بازارهای جهانی نیز حرفی برای گفتن داشته باشد . زیبایی منحصر به فرد و جذب علاقه مندان به صنایع دستی باعث رونق تولید در این زمینه شده است. در حال حاضر اکثر مردم برای اینکه عمر فرشی که استفاده می کنند طولانی تر شود برای حفظ  آن از آسیب نور خورشید و هوا و رطوبت و …. از روفرشی برای اینکار استفاده می کنند که می توان گفت استفاده از روفرشی بصورت معمولی یا خاص که ترمه باشد مختص مردم ایران است .

استفاده از روفرشی تاریخی دیرینه دارد و برای استفاده بهینه از آن تولید کنندگان با تجریباتی که داشتند اقدام به تولید یک روفرشی از هر جنس روفرشی مثل ترمه کردند که چهار طرف آن تعدادی کش دوخته شده است که کاملا روفرشی روی فرش ثابت می ماند و از فرش جدا نمی شود خصوصیت روفرشی کش دار به دلیل داشتن کش ها  مورد توجه مشتریان قرار گرفت . روفرشی با توجه سنتی بودن آن به کشورهای زیادی صادر می شود .

از قدیم برای اینکه فرش سالم تر بماند و خراب نشود یک نوع پارچه کلفت را روی فرش پهن می کردند که روفرشی سنتی به وجود آمد و بعدها در کارخانجات تولیدات نساجی تولید شد و معمولا علاقه مندان به فرش ، در کنار خرید فرش روفرشی نیز دیده می شود .

فروش انواع روفرشی کشدار ترمه

فروش انواع روفرشی کشدار ترمه فروش روفرشی اصیل یا سنتی در بازارهای فرش دیده می شود علاقه مندان معمولا از این روفرشی ها دیدن می کنند به تازگی تولید روفرشی از نوع کشدار با جنس ترمه به بازار عرضه شده است . نوعی ترمه با خصوصیات خاص برای روی فرش در نظر گرفته شده است ترمه با توجه به بافت خاص نمی تواند روی فرش ثابت بماند و با رفت و آمد روی فرش جمع می شود برای جلوگیری از جمع شدن آن از کش استفاده شده که کاملا جذب فرش شده و زیبایی ترمه دیده می شود .

فروش انواع روفرشی ساده و ترمه در بازار های فرش کل کشور انجام می شود و به هر حال این فروش به صورت حضوری و غیر حضوری و ارسال به کل نقاط کشور از سمت برخی نمایندگان فروش انجام می شود .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما