قیمت چمن مصنوعی مدل فیروزه ای چمن زار

چمن مصنوعی مدل فیروزه ای دارای رنگ سبز شادی است که پس از اجرا باعث ایجاد انرژی و نشاط می شود . از عرضه کنندگانی که چمن مصنوعی بدون گارانتی به فروش می رسانند نباید خرید کرد . باید چمن مصنوعی را از فروشندگانی که دارای کیفیت بهتر و قیمت مناسب تر به فروش می رسانند خریداری کرد و باید از آن ها تقاضای گارانتی هم کرد . عرضه کنندگان چمن مصنوعی باید به خریداران خود مشاوره داده و انواع چمن مصنوعی را داشته باشند تا خریدار مناسب ترین چمن مصنوعی را متناسب با نیاز خود خریداری کنند . گذشته از آن باید دارای خدمات نصب نیز باشند .

قیمت چمن مصنوعی مدل  فیروزه ای چمن زار

تنوع مدل های چمن مصنوعی فیروزه ای در چمن نما

تنوع مدل های چمن مصنوعی فیروزه ای در چمن نما

چمن مصنوعی ورزشی و تزئینی داریم و از لحاظ ارتفاع بین هشت میلی متر تا پنجاه میلی متر متغیر است و عرض چمن دو متر و چهار متر است . چمن های مصنوعی در یک طیف وسیع از تراکم نخ و الیاف نخ ، رنگ بندی ها و جنس بکینگ تولید می شود . چمن مصنوعی به صورت سبز یک دست ، تم پاییزه و تم بهاره است . چمن های مصنوعی با کیفیت های متفاوت تولید می شوند . جنس نخ چمن مصنوعی از منوفلامنت است که در برابر حرارت بالا و ضربه مقاوم است .

مشخصات چمن مصنوعی چمنزار مدل فیروزه ای

یک سطح ساخته شده از الیاف مصنوعی را که شبیه چمن طبیعی است و تولید آن شبیه تولید فرش است را چمن مصنوعی می گویند . دارای کفی محکم است . و نخ های چمن مصنوعی با دستگاه بافته می شود . نام دیگر چمن مصنوعی مدل فیروزه خواهر بزرگتر چمن مصنوعی مدل یاس است . یکی از معروف ترین محصولات چمن آسیا است . چمن مصنوعی مدل فیروزه ای را از الیاف تیولون کشور هلند می سازند . با توجه به ساختار الیاف تیولون و کیفیتی که دارد می توان از چمن مصنوعی فیروزه ای در محیط های نیمه پر تردد نیز استفاده کرد . ارتفاع الیاف چمن مصنوعی فیروزه ای یازده میلی متر است که سه میلی متر بلندتر از چمن مصنوعی مدل یاس می باشد . همین ارتفاع بلندتر باعث می شود که چمن مصنوعی فیروزه ای نرمی قابل قبول تری نسبت به بقیه چمن مصنوعی ها داشته باشد . از دیگر ویژگی های این مدل چمن مصنوعی می توان به خاصیت ضربه پذیری بیشتر اشاره کرد . چمن مصنوعی نسبت به چمن طبیعی مزیت هایی دارد که در زیر به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم : حذف محصولات کنترل علف هرز ، صرفه جویی در وقت ، نیاز نداشتن به نیروی انسانی جهت رسیدگی و نگهداری ، حذف کودهای شیمیایی و آفت کش ها ، عدم نیاز به آبیاری ، عدم نیاز به پیرایش چمن و تجهیزات چمن زنی و صرفه جویی در مصرف آب است . چمن های مصنوعی بهترین جایگزین برای چمن های طبیعی هستند . ابتدا در ورزشگاه ها مورد استفاده قرار گرفتند . به خاطر سرپوشیده بودن ورزشگاه ها که باعث می شود نور کافی وجود نداشته باشد و همچنین مشکل آبیاری و نگهداری باعث شده که چمن طبیعی دوام کمی داشته باشد . از این رو باعث شده که توجه همگان به سمت چمن مصنوعی جلب شود . با افزایش تولید و تنوع این محصول باعث شده در زمین های ورزشی دیگر هم مثل هاکی ، تنیس ، گلف و بیسبال به کار رود . همچنین در دکوراسیون های خارجی و داخلی هم مورد استفاده قرار گرفته است . چمن طبیعی عمر کوتاهی دارد . در جاهایی که شرایط آب و هوا بد باشد رشد نخواهد کرد در حالی که چمن مصنوعی این گونه نیست . با گذشت زمان تغییر رنگ پیدا نمی کند به خاطر همین جایگزین خوبی برای چمن طبیعی به کار می رود . چمن مصنوعی از جنس پلی اتیلن ، پلی آمید و پروپیلن است .

انواع مدل های چمن مصنوعی

انواع مدل های چمن مصنوعی مدل های چمن مصنوعی از نظر رنگ ، تراکم ، ارتفاع ، متریال و بافت انواع مختلفی دارد. چمن مصنوعی از زیر ارتفاع ۱۰ میلی متر تا بالای ۶۰ میلی متر تولید می شود . از لحاظ طولی ، عرضی و تعداد گره دارای تنوع است . برخی از آن ها خلوت تر و برخی پر تر هستند . چمن مصنوعی گلفی یا موکتی ارتفاع کمی دارد . برای زمین فوتبال چمن مصنوعی با ارتفاع ۵۰ میلی متر یا ۶۰ میلی متر استفاده می شود . چمن مصنوعی دو بافت دارای دو نخ به رنگ های زرد و سبز است که باعث طبیعی تر شدن آن می شود که به این مدل پاییزی می گویند . چمن مصنوعی تک بافت از یک نخ تولید شده و به آن معمولا بهاری گفته می شود . گذشته از این ها چهار بافت نیز تولید می شود و در آن از طیف رنگ های سبز استفاده شده است . متناسب هر سلیقه ای هست . چمن مصنوعی از ابتدای کار خود تا کنون پنج دوره مختلف را طی کرده است . اولین دوره چمن مصنوعی از برگ های رشته ای و پهن به نام فیبریلیت تشکیل شدند که به دلیل مقاومت بالای آن هنوز هم در بعضی از محیط های پر تردد نیز از این نوع چمن مصنوعی استفاده می شود که نمونه ای از این دو مدل را می توان سپیدار و مگنولیا را نام برد که ساختاری شبیه به چیزی که توضیح داده ایم دارند . چمن مصنوعی مدل های مختلفی دارد که در زیر به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم : چمن مصنوعی ۱۲ میل هانا ، چمن مصنوعی ۸ میل درسا ، چمن مصنوعی ۲۵ میل آدینا ، چمن مصنوعی ۳۵ میل الیزا ، چمن مصنوعی ۲۵ میل صدف ، چمن مصنوعی ۲۵ میل مارال ، چمن مصنوعی ۳۵ میل یانگ ، چمن مصنوعی ۲۰ میل پردیس و غیره . از لحاظ اندازه انواع بسیاری دارد . برای زمین های ورزشی که متراژ زیادی دارند می توان چمن مصنوعی دست دوم تهیه کرد که آن ها هزینه کمتری دارند اما باید در نظر داشت که چمن های دست دوم دوام زیادی ندارند و عمر مفید خود را از دست داده اند . برای مصرف دکوراتیو چمن دست دوم مناسب نیست . زیرا در اندازه کم از لحاظ هزینه تغییر چندانی ندارد . چمن های تزئینی باید ظاهری زیبا داشته باشند که چمن های دست دوم این ویژگی خود را از دست داده اند .

چگونگی تشخیص کیفیت چمن مصنوعی فیروزه ای با کیفیت

برای تشخیص کیفیت چمن مصنوعی باید از مشخصات چمن مصنوعی نیز اطلاعاتی داشته باشیم . ما باید برای تشخیص کیفیت چمن از ویژگی هایی چون جنس چمن ، تراکم و ارتفاع الیاف ، دیتکس فیلامنت ، ساختار و شکل فیلامنت ، کیفیت لایه بکینگ ، ماندگاری و دوام در برابر شرایط آب و هوایی و نور خورشید ، میزان نرمی ، لطافت ، انعطاف پذیری و غیره را داشته باشیم .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما