ارزان ترین قیمت موکت ضخیم

برای برخورداری از ارزان ترین قیمت موکت ضخیم و تخفیفات ویژه در خرید باید به مراکز و نمایندگی های رسمی پخش و فروش انواع موکت و کف پوش در کشور مراجعه کنید یا از طریق اینترنت و سایتهای فروش انلاین اقدام به خرید نمایید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت موکت ضخیم

قیمت موکت ضخیم

قیمت موکت ضخیم، به فاکتورهایی چون جنس ساخت و تولید موکت، مواد و الیاف مورد استفاده در بافت آن، نام و برند تجاری موکت، شرکت تولید کننده، متراژ موکت، وارداتی یا تولید داخلی بودن ان و بسیاری عوامل دیگر بستگی دارد. معمولا محصولات تولید داخل کشور علاوه بر دشاتن کیفیت مطلوب، قیمت مناسب تری نیز دارند. محصولات خارجی و وارداتی به علت نوسانات قیمت ارز و دلار و حق گمرک قیمت بالاتری در کشور ما دارند.

قیمت موکت ضخیم

موکت ایرانی

هرچند که در اذهان عمومی مردم اینطور جا افتاده است که تمام محصولات تولید خارج از کشور، همواره جنس و کیفیت و مرغوبیت بهتری نسبت به محصولات داخلی دارند و مردم حاضرند چند برابر قیمت یک کالا را بپردازند تا محصول خارجی را بخرند. اما این یک باور اشتباه است. مخصوصا در مورد انواع کف پوش ها و موکت که ایران خود یک تولید کننده موفق در این زمینه است و توانسته است انواع موکت با بهترین کیفیت را تولید و روانه بازارهای داخلی و حتی خارجی کند.
در این زمان تحریم و تورم و افزایش قیمت ارز و دلار بهتر است که سرمایه های کشور به جای واردات محصولات خارجی، صرف حمایت از تولید کنندگان و صنعت گران داخلی گردد. تا دست بیگانگان از صنعت ما کوتاه گشته و از انان بی نیاز گردیم. خود کفایی در تولید و صنعت هم باعث جذب سرمایه برای کشور می گردد هم باعث اشتغال زایی برای جوانان ایرانی می شود. پس بیایید باورهای غلط گذشته را اصلاح کنیم و محصولات ساخت داخل کشور خود را که تولید کنندگان برای تولید انها زحمت بسیاری کشیده اند خریداری کنیم.
دو برند معروف و موفق ایرانی، پالاز موکت و ضریف مصور هستند که توانسته اند موکتی بسیار مرغوب و با کیفیت را در طرح و رنگ های بسیار زیا، شیک و متنوع تولید و روانه بازار کنند. محصولات تولیدی این شرکت ها تمامی فاکتورهای مرغوبیت را دارا هستند و قیمتی مناسبی هم برای خرید دارند. طرح های جدید و نو این موکت ها بسیار پر طرفدار و محبوب بوده و به خوبی توانسته نیاز تمامی سلیقه ها را برطرف نماید و جای خود را در خانه تمام مردم باز کند.

تماس با ما