مراکز پخش موکت جدید در کشور

مراکز پخش موکت جدید در کشور که از زیبا ترین موکت های تولید داخلی می باشند ، این موکت ها اکثرا از الیاف پلی آمید درست می شوند، که این الیاف انعطاف پذیر و لطیف هستند .
انتخاب یک جنس نیازمند حصول اعتماد از رعایت استاندارد های ضروری در آن حوزه می باشد . بیشتر از یک دهه است که هم به صورت علمی و هم تخصصی این انتخاب انجام شده است .
موکت های کارخانجات تراز اول اروپا و آمریکا توسط متخصصین حرفه ای در آلمان با نگاهی دقیق ، انتخاب و بعد از گذراندن آزمایشاتی مثل :

  • مقدار مقاومت در مقابل رفت و آمد و نور شدید آفتاب
  • عدم گسترش دامنه ی آتش و انتشار دود و گاز های سمی در زمان آتش سوزی
  • سازگاری با گرمایش از کف

برای مخاطبین قابل ارائه است .

پخش موکت جدید

پخش موکت جدید در کشور

مشخصات موکت این موکت جدید چیست؟ کیفیت و طرح های تولید کننده موکت چه طور است؟ از قیمت های این موکت در بازار آگاهی دارید؟
شرکت تولید کننده ی موکت با کادری مجرب و حرفه ای در سال ۱۳۵۲ نخستین تولید کننده ی موکت و منسوجات شروع به کار کرده و انواع موکت کبریتی ، طرح دار ، مخمل و . . . درست می کند . این کمپانی موفقیت خود را در جلب رضایت مخاطبینش می بیند . این موکت های زیبای را می توانید از مرکز های معتبر آنلاین تهیه کنید .

پخش موکت جدید

قیمت جدید ترین موکت های خوب ایرانی

موکت های زیبای ایرانی یکی از عالی ترین موکت های دنیا است ، موکت ها بر اساس کاربری به موکت اداری ، خانگی و … تقسیم بندی شده اند ، شما می توانید موکت هایی با طرح برجسته نیز تهیه کنید ، این موکت ها بسیار زیبا هستند اما کمی جاروب کردن آن ها دردسر ساز است ، تهیه ی این موکت ها برای منازل کم جمعیت سفارش می شود .

پخش موکت جدید

خرید عمده ی موکت های زیبای جدید

موکت های زیبا اجناسی بدون جانشین در زندگی های امروزی اند .موکت ها اضافه بر تاثیر بر زیبایی هم چنین عایق صدا و دما هستند .
عالی ترین موکت های جدید ایرانی توسط کمپانی هایی مثل پالاز موکت ، موکت سپاهان ، موکت همدان ، ظریف مصور و … درست می شوند . موقع خرید عمده ی موکت ها به روش اینترنتی می توانید از تخفیف های شگفت انگیزی از فروشندگان این جنس بهره مند شوید .

تماس با ما